Arş.Grv. ZEYNEP BAHAR ERŞEN(EĞİTİM FAKÜLTESİ)
E-posta Adresi zbahar.ozdogan@hotmail.com
Uzmanlık Alanı :
Yabancı Dili : İNGİLİZCE
Lisans : K.T.Ü.FATİH EĞİ.FAK.İLKÖĞR.BÖLMATEMATİK ÖĞR. 2009
Yüksek Lisans : K.TÜ. FATİH EĞİTİM FAKÜLTESİ MATEMATİK EĞİTİMİ 2012
Doktora : U.Ü EĞİTİM FAKÜLTESİ İLKÖĞRETİM DOKTORA PROGRAMI
Doçentlik :
Profesörlük :


 
Akademik ve İdari Görevleri


Yayınları : 
0SCI, SSCI ve AHCI Dışında Taranan Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1Sınıf öğretmeni adaylarının dörtgenlere yönelik kavram imajlarının değerlendirilmesi, Turkish Journal of Computer and Mathematics Educat, , , 2013(Karakuş, F., ile birlikte)
2The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 15, 868-872, 2011(Yıldız, C., Çabakçor, B. Ö. ve Arslan, S., ile birlikte)
3The change over the years of problem solving skills of pre-service elementary mathematics teachers, Procedia - Social and Behavioral Sciences, 2278, 2283, 2011(Seyitoğlu, E. ve Güven, B., ile birlikte)
4Öğretmen adaylarının iletişim becerileri algılarının incelenmesi, mehmet akif ersoy üniversitesi eğitim fakültesi de, 15, 1-19, 2015(Ocak, G, ile birlikte)
5Evaluation of the Views of Students towards Creative Drama Used in Mathematics Education, International Journal of Educational Studies in Ma, 2(1), 24-37, 2015(Ocak, G., ile birlikte)
6PRESERVICE MATHEMATICS TEACHERS’ METAPHORICAL PERCEPTIONS TOWARDS PROOF AND PROVING, International Education Studies, 9, , 2016
0Hakemli Dergilerde Yayınlanan Makaleler
1Sınıf Öğretmeni Adaylarının Bazı Dörtgenlere Yönelik Tanımlama ve Sınıflamalarının İncelenmesi, Karaelmas Eğitim Bilimleri Dergisi, 4, 38-49, 2016(Karakuş, F., ile birlikte)
0Uluslararası Konferans ve Sempozyumlardaki Tebliğler :
1The views of the teacher and students in regards to the use of the history of mathematics in the teaching of fractal subject, WCES, 03-07 ŞUBAT 2011, , 2011(Arslan S, Yıldız C, Çabakçor, B, ile birlikte)
2The change over the years of problem solving skills of pre-service elementary mathematics teachers, WCES, 03-07 ŞUBAT 2011, , 2011(Güven B , Seyitoğlu E, ile birlikte)
3Examining Preservice Elementary Mathematics Teachers’ Understandings of Sequence, WCES, 4-6 February, 301, 2016(Karakuş, F., Pancaroğlu, N., ile birlikte)
4Preservice elementary mathematics teachers' concept images for sequences, ICEMST, 19-22 Mayıs, 824, 2016(Karakuş, F, Akın, N., ile birlikte)
5Investigation of the relationship between preservice elementary mathematics teachers’geometric habits of mind and geometric proving abilities, ICES-UEBK, 20-23 Nisan, 407-413, 2017(Karakuş, F., ile birlikte)
6Examining pre-service teachers' concept images about solids., ICES-UEBK, 20-23 Nisan, 73-80, 2017(Karakuş, F., ile birlikte)
7An examination of proof evaluation skills of preservice mathematics teachers., INTE, 17-19 JULY, , 2017(Karakuş, F., Ocak, G., ile birlikte)
8Matematik ve matematik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin ispat yapmaya yönelik görüşlerinin incelenmesi. , Uluslararası Sosyal Bilimler ve Eğitim Araştırmala, 3-5 KASIM, , 2017(Karakuş, F., Ocak, G., ile birlikte)
9Lise öğrencilerinin geometriye yönelik tutumları ile geometrik düşünme alışkanlıkları arasındaki ilişkinin incelenmesi, ERTE, 14-16 EYLÜL, 213-215, 2017
10Onuncu sınıf öğrencilerinin geometrik düşünme alışkanlıklarının incelenmesi, ERTE, 14-16 EYLÜL, 105-107, 2017
11Matematik ve matematik öğretmenliği bölümü öğrencilerinin ispat yapma düzeylerinin incelenmesi, ERTE, 14-16 EYLÜL, 42-44, 2017(Karakuş, F., Ocak, G., ile birlikte)
12İlköğretim matematik öğretmenliği son sınıf öğretmen adaylarının ispat değerlendirmelerinin incelenmesi, 3. Türk Bilgisayar ve Matematik Eğitimi Sempozyumu, 17-19 mayıs, 514-517, 2017(Karakuş, F., ile birlikte)
0Ulusal Konferans ve Sempozyumlardaki Tebliğler :
1Öğretmen adaylarının iletişim becerilerinin incelenmesi, XIII. Ulusal sınıf öğretmenliği eğitimi sempozyumu, 29-31 mayıs, 337, 2014(Ocak, G., ile birlikte)
2Öğretmen adaylarının bazı dörtgenlere yönelik tanımlama ve sınıflamalarının belirlenmesi, 1. Türk bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu, , , 2013(Karakuş, F., ile birlikte)
3Kümelerle ilgili problem kurma ve çözme, XI. Ulusal Fen bilimleri ve matematik eğitimi kong, , , 2014(Halat, E. ve Bu-Nar, N., ile birlikte)
4Okul öncesi öğretmeni adaylarının matematiğe yönelik inançları üzerinde öğretmen eğitimi programlarının etkisi, XI. Ulusal fen bilimleri ve matematik eğitimi kogr, , , 2014(Karakuş, F. ve Pancaroğlu, N., ile birlikte)
5Sınıf öğretmeni adaylarının dörtgen algılarının değerlendirilmesi, 1. Türk Bilgisayar ve matematik eğitimi sempozyumu, , , 2013(Karakuş, F., ile birlikte)
6Matematik öğretmeni adaylarının ispat ve ispatlama kavramlarına ilişkin sahip oldukları metaforik algılar, , , , 2015
0Editorlük veya Hakemlikler
1International Journal of Research in Education and Science
0Sonuçlandırılmış Araştırma Projeleri
1Matematik Öğretmeni Adaylarının Geometrik Cisimlere Yönelik Kavram İmajlarının İncelenmesi
0Eserlere Yapılan Atıflar
1Öğretmen adaylarının iletişim becerileri algılarının incelenmesi
2Evaluation of preservice elementary teachers’ concept ımages for quadrilaterals.
3The change over the years of problem solving skills of pre-service elementary mathematics teachers.
0Diğer Etkinlikler
1TÜBİTAK Bilgilendirme ve Eğitim Semineri, 16 Ocak 2012, Afyon Kocatepe Üniversitesi
2TUBITAK 2211 YURTİÇİ DOKTORA BURSU
0Verdiği Dersler : 
1TEMEL MATEMATİK I2015
2MATEMATİK 22016
3TEMEL MATEMATİK 22016
4MATEMATİK 12015
Diğer Bilgiler :